Carácter hermenéutico de la lectura de textos filosóficos en cátedras universitarias
Materias
Classroom management, episteme, understanding, training, hermeneutic character, experience, method, reading, interpretation.gestión de aula
episteme
comprensión
formación
carácter hermenéutico
vivencia
método
lectura
interpretación
Gestão da sala de aula, episteme, compreensão, formação, caráter hermenêutico, experiência, método, leitura, interpretação.
Colecciones
- Revista Fedumar [146]
Descripción
Summary This article talks about the interpretation of the reading activity in the classroom, through a hermeneutics as a criterion of objectivity that tends to generate coherence between assigned activities, classroom management, the episteme created in the human collective (students ) and reading practice. In the interpretation, the paradigms of hermeneutics will be taken into account in terms of understanding, training and hermeneutical character.
UNIVERSIDAD MARIANA
- Calle 18 No. 34-104 Pasto (N)
- (057) + 7244460 - Cel 3127306850
- informacion@umariana.edu.co
- NIT: 800092198-5
- Código SNIES: 1720
- Res. 1362 del 3 de febrero de 1983
NORMATIVIDAD INSTITUCIONAL
PROGRAMAS DE ESTUDIO
Para la recepción de notificaciones judiciales se encuentra habilitada la cuenta de correo electronico notificacionesjudiciales@umariana.edu.co
CONVOCATORIASINSCRIPCIÓN DE HOJAS DE VIDAGESTIÓN DEL TALENTO HUMANO
POLÍTICA DE PROTECCIÓN DE DATOS PERSONALESCONDICIONES DE USO U TÉRMINOS LEGALESRÉGIMEN TRIBUTARIO ESPECIAL 2021

Copyright Universidad Mariana
Tecnología implementada por